Same applies to the extension. Despite the space savings afforded in the design by using these thinner bits, I think Leatherman should have opted for quality first. Eher nicht. 15 Personen fanden diese Informationen hilfreich, 4.073 globale Bewertungen | 2.247 globale Rezensionen, Vernünftiges Bit-Set aber nicht durchdachte Unterbringung, Rezension aus Deutschland vom 26. Finden Sie hilfreiche Kundenrezensionen und Rezensionsbewertungen für Leatherman Bit Kit auf Amazon.de. The Leatherman Skeletool Multi-Tool is a plier type tool; designed to be lightweight, portable, and robust. Get them before Leatherman hoicks up the price. Leatherman nylon sheath has been the best friend for most outdoor enthusiasts. This page works best with JavaScript. Rezension aus Deutschland vom 15. Diese Seite funktioniert am besten mit JavaScript. Ha! Browse more videos. Ich habe die Datenschutzerklärung von Leatherman gelesen und bin damit einverstanden. Februar 2018. *** 10 In 1 Multitool: https://amzn.to/2Nu3HxM Grand Way 12 in 1 Multitool, Black: https://amzn.to/2UYt4xq Workpro 15 in 1 … I have been using them for several years and this batch is the worst ever. Entdecken Sie jetzt alle Amazon Prime-Vorteile. Leatherman Bit Kit Review. Leatherman pricing for these “accessories” is akin to highway robbery. had for years, only misplaced one bit, little wear and tear, and goes everywhere with me! Ihre zuletzt angesehenen Artikel und besonderen Empfehlungen. Ob man die sehr einfachen Teile nun wirklich als Ergänzung zum Multitool braucht? If you are looking for your first multi-tool, and the basic feature-set of the Free P4 works for you, you can't do better than this one. And some that don't. The bits have both a little notch, for tools that hold the bit mechanically, and a light magnetic attraction should your tool hold the bit using magnetism. You know you need these items. Wish you could just buy the bits you need separately as I have several of these packs that are partials. Please make sure that you are posting in the form of a question. Leatherman Bit Kit Review. Juni 2016. Stattdessen betrachtet unser System Faktoren wie die Aktualität einer Rezension und ob der Rezensent den Artikel bei Amazon gekauft hat. Leatherman Tread 8.5. Ich habe leide den Wechselbit (Kreuz/ Schlitz), welcher z.b. They keep it in their backpack or vehicles. The Bit Kit Set expands your bit driver’s capabilities with 21 double-ended bits—42 tools in all. Wählen Sie ein Land/eine Region für Ihren Einkauf. I have to say that yes, it is. If you are rich enough to buy Leatherman multitools, you can certainly afford these bit kit thingies. Leatherman Wave, Leatherman Charge AL, Leatherman Charge ALX, Charge TTi, Leatherman Surge, Leatherman Skeletool sowie Skeletool CX. Reviewed in the United States on October 11, 2019, Torx, Allen, Phillips, and flat, super compact, Reviewed in the United States on January 10, 2020. 2 Personen fanden diese Informationen hilfreich, muss man ich dieser Ausführung nicht haben, Rezension aus Deutschland vom 2. März 2018. You might be able to save money with another brand, but Leatherman remains popular because it offers unrivaled versatility, excellent performance, and tremendous durability. Lesen Sie ehrliche und unvoreingenommene Rezensionen von unseren Nutzern. It includes everything from Torx bits, Phillips heads, flatheads, and other useful bits. Your recently viewed items and featured recommendations, Select the department you want to search in. Aber ich wollte es halt haben. Leatherman Skeletool CX + Bit Kit: https://amzn.to/2NWFu26 Leatherman PS4 Squirt, All Colors: https://amzn.to/34HQpnd Leatherman Micra, All Colors: https://amzn.to/2FHnwwr Leatherman PS Style: https://amzn.to/2NvBZ3L ***MULTITOOLS $40 OR LESS! There's a problem loading this menu right now. Leatherman Long bit holder adult mixed - Silver 4.7 out of 5 stars 2,586 Leatherman 934925 5-Piece Replacement US Tool Accessory Bit Kit for Charge AL, Charge ALX, Charge Ti, Charge TTi, Charge XT, Skeletool, Skeletool CX, Skeletool SX, Original Surge, Surge, and Wave. Leatherman Bit Kit Set. Die anderen Tools unterscheiden sich ein bisschen voneinander. Partnered with the Leatherman Bit Kit it makes for a superb bikepacking and bicycle touring tool. Enthaltene Bits: Sechskant 1,5 und 2 mm, Sechskant 2,5 und 3 mm, Sechskant 4 und 5 mm, Sechskant 6 mm und 1/4 Zoll, Sechskant 7/32 und 3/16 Zoll, Sechskant 5/32 und 9/64 Zoll, Sechskant 1/8 und 7/64 Zoll, Sechskant 3/32 und 5/64 Zoll, Sechskant 1/16 und 0,05 Zoll, Vierkant Nr. After viewing product detail pages, look here to find an easy way to navigate back to pages you are interested in. Die Deaktivierung führt dazu, dass einige Funktionen deaktiviert werden oder fehlen. Leatherman Rebar Review. It is kind of quick, grab, and goes! I bought the leatherman wave plus, and the bit kit, after 1 month i took the bit kit out to use it. not only it didnt open the screw but also it got bent and my other item that i was trying to open the screw off of got ruined as well. Momentanes Problem beim Laden dieses Menüs. Reviewed in the United States on September 4, 2018. Use the Bit Kit with all tools and knives with bit drivers and the Removable Bit Driver accessory. Nicht die beste Leistung von Leatherman. Drop-in replacement for the bit sets that came with the older Charge models (and presumably any of the versions with the modular screwdrivers). Reviewed in the United States on July 19, 2019. In diesen passen die flachen Bits von Leatherman, wodurch Du in Kombination mit dem optionalen Bit Kit eine große Anzahl von verschiedenen Schraubendrehern zur Verfügung hast. this item is just a garbage, at least the flat head ones. Leatherman Bit Adapter 7.4. This is the older bit set, so you get a half-off discount over the new tool set, which looks and performs the same. In diesem Bit Set gibt es nur die Varianten Kreuz/ Kreuz, Schlitz/ Schlitz, usw.. Da der Surge ja 2 fixe Schlitzschrauvendreher hat, hab ich aktuell einen Kreuz Bit aus dem Set eingesetzt. In our opinion, Leatherman really packed the Rebar with value. This kit is going to expand the capability of your Leatherman multi-tools significantly without the bulk. Official online store. Stabile und hochwertige original Bits für und von Leatherman! 23 Personen fanden diese Informationen hilfreich, Für kleine Schraubarbeiten, mehr aber auch nicht, Rezension aus Deutschland vom 8. Leatherman Style 7.6. 3 Sterne da der Preis doch zu hoch. Trusted multi-tools since 1983. Die Teile sind sehr einfach gehalten. The bits are good and I do not regret buying them. this item is just a garbage, at least the flat head ones. This fit my Leatherman Skeletool with no issues. Eine Person fand diese Informationen hilfreich, Rezension aus Deutschland vom 24. First, the proprietary design (vs. 1/4” hex universal standard), in my opinion, weakens the overall strength of these bits. Leatherman is undoubtedly the best-known name in multi-tools, and the company’s material choices and high production standards mean these tools are seldom cheap. Get this older set and be happy with the $20 difference staying in your wallet. Geben Sie es weiter, tauschen Sie es ein, © 1998-2020, Amazon.com, Inc. oder Tochtergesellschaften, Tasmanian Tiger Magazintasche DBL Pistol, black, 16 x 11 x 2, 7688, Alle Details für Leatherman Bit Kit anzeigen, Lieferung verfolgen oder Bestellung anzeigen, Recycling (einschließlich Entsorgung von Elektro- & Elektronikaltgeräten). I use a holster for the leatherman and it has a slot to accommodate one of these bit-sets, and it works very well. Rezension aus Deutschland vom 1. Report. Bitte versuchen Sie es erneut. Read honest and unbiased product reviews … There is seldom an instance when I can't crack open some device that needs my attention. Good for when you lose the most useful tool on your Leatherman Charge (the mini-screwdriver), Reviewed in the United States on July 5, 2019. Even many backpackers suggest carrying Leatherman bit kit into a Leatherman sheath. First, and this echos for nearly all Leatherman brand tools, we wish that the bit driver used standard 1/4" drive bits without an adapter. not only it didnt open the screw but also it got bent and my other item that i was trying to open the screw off of got ruined as well. 4,0 von 5 SternenTeure aber sinnvolle Ergänzung der Leatherman Tools Rezension aus Deutschland vom 28. Find helpful customer reviews and review ratings for LEATHERMAN, Bit Kit, 21 Double-Ended Screwdriver Bits for Multitools, Built in the USA at Amazon.com. 6:53. Um die Gesamtbewertung der Sterne und die prozentuale Aufschlüsselung nach Sternen zu berechnen, verwenden wir keinen einfachen Durchschnitt. Nachdem Sie Produktseiten oder Suchergebnisse angesehen haben, finden Sie hier eine einfache Möglichkeit, diese Seiten wiederzufinden. Either way, if you have these, the choice is yours. Ich habe das Leatherman Bit Kit als Ergänzung für mein Leatherman Surge gekauft und damit im Notfall oder unterwegs auch mal Inbus oder Torxschrauben lösen oder festziehen zu können. Wir verwenden Cookies und ähnliche Tools, um Ihr Einkaufserlebnis zu verbessern, um unsere Dienste anzubieten, um zu verstehen, wie die Kunden unsere Dienste nutzen, damit wir Verbesserungen vornehmen können, und um Werbung anzuzeigen. Nevertheless, Recommended. Da im Altag dann doch mal mehr nötig ist als nur ein Kreuz und ein Schliz Bit. The Bit Kit expands your driver’s capabilities with 21 double-ended bits—42 tools in all. I love multitools and if you travel around this is a perfect accessory to a Leatherman multitool (as long as you have the right model). Wave dabei ist, verloren. These things are an absolute no brainer. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube. A tad expensive when you're only replacing one lost bit, but I'm sure I'll lose more of them eventually. April 2017 Ich habe das Leatherman Bit Kit als Ergänzung für mein Leatherman Surge gekauft und damit im Notfall oder unterwegs auch mal Inbus oder Torxschrauben lösen oder festziehen zu können. Find helpful customer reviews and review ratings for Leatherman Bit Kit at Amazon.com. Top subscription boxes – right to your door, © 1996-2020, Amazon.com, Inc. or its affiliates. Ich hab mir den Bit-Satz zu meinem Leatherman Surge gekauft. Essential additions for the Leatherman afficionado. Eyeglass screwdriver compatible with Wave and Charge models only. Die Oberfläche schein brüniert zu sein. Juni 2019. Oktober 2017. Verarbeitung passt natürlich. 5 years ago | 4 views. Teure aber sinnvolle Ergänzung der Leatherman Tools, Rezension aus Deutschland vom 28. Oktober 2018. Vl. I personally use the bits a lot, so for me, it wasn't a question of whether or not I needed the bits, it was a question of whether this was a functional bit system. Gaylon Patti. finde ich ja den originalen Bit ja doch noch irgendwo zum nachkaufen. This bit kit is an outstanding value. Also, because they’re basically necessary to 99% of Wave+ owners, they should be included in the package and not purchased as an accessory. Reviewed in the United States on October 11, 2018. Here is my review of the updated Leatherman Surge with the 42 piece Bit Kit and the Bit Extender. Hatte sie noch nicht im Einsatz, traue den Teilen aber nicht viel zu. Als Ergänzung für mein Leatherman Skeletool habe ich mir noch dieses Bit Kit gekauft, damit ich meinen Leatherman auch tatsächlich vielseitig und flexibel benutzen kann. Januar 2018, Wer sich das passende Leatherman zugelegt hat, wird, Rezension aus Deutschland vom 11. Sie können immer noch alle Kundenbewertungen für das Produkt sehen. Macht auch Sinn, für den integrierten Bit-Adapter im "Surge" die dazugehörigen Bit-Packs zu kaufen. Natürlich ersetzt dies keine "richtigen" Einzelwerkzeuge, aber um Schrauben unterschiedlicher Art lösen oder festdrehen zu können, benötigt man nicht immer einen Werkzeugkasten. Einzeln nirgens gefunden. Juni 2018. Leatherman Accessory Kit Leatherman MUT Bit Kit CARBON SCRAPER 3/32 “FIREARM DISASSEMBLY PUNCH Leatherman Accessory Kit BIT KIT Should you need a tool no less brutal than the Leatherman MUT EOD, but more practical, then pay attention to the militarized Leatherman Surge Black or Leatherman Charge ALX Black. Hands up all you Leatherman owners who don't have these items? Reviewed in the United States on January 8, 2010. The bits have never fallen out of their holder, though they will move around a little bit. I needed these because there was never a full set of tools at work when required. August 2020. April 2017. 4 Personen fanden diese Informationen hilfreich. : beim Surge u. Reviewed in the United States on April 16, 2020. The Leatherman Rebar is a full sized tool built to be as strong as larger heavy duty tools. Pros of the Leatherman Signal A huge variety of tools at your disposal, each capable of performing their role efficiently The pliers and saw are particularly excellent, both in design and functionality Replaceable wire cutters allow for increased longevity, so the investment is worthwhile Das Wave + ist unser Multi-Tool-Verkaufsschlager, mit austauschbarem Drahtschneider aus hochwertigem Material. Reviewed in the United States on June 8, 2020. Read honest and unbiased product reviews from our users. Having a leatherman and this set in my pocket at all times has been great. Leatherman Bit Kit: Review / Hi! This tutorial demonstrates a very simple way to manufacture a carrier for all the bits in the "Bit Kit" that Leatherman sells for their line of multi-tools. As an adjunct to my Wave+ and Skeletool, they have multiplied and magnified the usefulness of these tools. Sie können Ihre Frage bearbeiten oder sie trotzdem veröffentlichen. Reviewed in the United States on December 11, 2020. quality of these bits has gone down hill in the past few years. on my first try on flat head screw driver was disappointing. Playing next. Disabling it will result in some disabled or missing features. In fact, it is the safest way to carry your Leatherman bit kit. Wählen Sie die Kategorie aus, in der Sie suchen möchten. Wählen Sie eine Sprache für Ihren Einkauf. Zugelassene Drittanbieter verwenden diese Tools auch in Verbindung mit der Anzeige von Werbung durch uns. Sale of accessories stands out as a possible reason. To calculate the overall star rating and percentage breakdown by star, we don’t use a simple average. Ich wollte die Funktionen meines Leatherman "Surge" erweitern. The Leatherman Free P4 is a great, general-purpose multi-tool, with the latest and greatest in ergonomic function. Gegen das Bitset selbst kann ich absolut nichts sagen. Bitte stellen Sie sicher, dass Sie eine korrekte Frage eingegeben haben. To this day, I don't understand the difference between the old and new sets other than that the new set costs twice as much. The Leatherman Skeletool weighs in at just 142 grams—placing it well within the realms of your standard bicycle multi-tool. Bit Kit – One of our biggest gripes with Leatherman bit drivers is their use of a proprietary bit size rather than the ubiquitous ¼ inch. It has the tool set to meet just about any need without the high weight of many larger tools. Bit Kit Diese 21 doppelseitigen Stahl-Bits eignen sich für jedes Leatherman Multi-Tool oder Messer mit Bithalter. Now you know what you are. Instead, our system considers things like how recent a review is and if the reviewer bought the item on Amazon. Today I’ll cover Leatherman’s Bit sets with better focus. In fact you would be a certifiable moron if you didn't. Leatherman Blast Multitool/LGX-200 Flashlight kit. Habe mir das Bit-Set als ergänzung für meinen Leatherman Surge gekauft. Leatherman Bit Kit 21 teilig 8.6. Auch das noch ein "Bit" für den feinen Schraubendreher dabei ist find ich sehr lobenswert. It also analyzes reviews to verify trustworthiness. Prime members enjoy FREE Delivery and exclusive access to music, movies, TV shows, original audio series, and Kindle books. Leider ist ein Problem beim Speichern Ihrer Cookie-Einstellungen aufgetreten. on my first try on flat head screw driver was disappointing. You can still see all customer reviews for the product. Generell kann man das Bit Set für jedes Leatherman Multitool oder Messer mit einem Bithalter verwendeten. I bought the leatherman wave plus, and the bit kit, after 1 month i took the bit kit out to use it. If you want to get extra bits for your Skeletool you need to purchase the 21 piece Leatherman bit kit. Zudem stimme ich der Verarbeitung meiner personenbezogenen Daten für Marketingzwecke zu. Verwendet man den richtigen Bit zur richtigen Schraube, halten die Bits der meisten Beanspruchung stand und die Auswahl ist mehr als ausreichend. Prime-Mitglieder genießen Zugang zu schnellem und kostenlosem Versand, tausenden Filmen und Serienepisoden mit Prime Video und vielen weiteren exklusiven Vorteilen. Jetzt im offiziellen Onlineshop bestellen. Follow. Oh BTW, the video version of this content is here: You know what? Official Online Store of Leatherman. Find us on Facebook Recent; Beliebt; kommentare; Tags ; Was ist besser Leatherman oder Victorinox ? Given the layout of nearly every Leatherman tool, we don't see a good reason why they use the thinned-down proprietary bit format they use. Leatherman Reinigen; Leatherman Schwarz färbt ab; Leatherman Wingman Test; Leatherman Skeletool Test; Leatherman Tread Test 18; Bestes Multifunktionswerkzeug 10; Leatherman … Ob die gebotene Qualität den Preis wert ist - GANZ sicher nicht ! Außerdem analysiert es Rezensionen, um die Vertrauenswürdigkeit zu überprüfen. Ob das ein wirklicher Rostschutz ist.. mal schauen. Rezension aus Deutschland vom 29. If you have a similarly featured tool already, the ergonomic upgrades of the Leatherman Free aren't quite worth it. 5 Personen fanden diese Informationen hilfreich, Rezension aus Deutschland vom 6. Immer wieder kam es vor, dass mir der notwendige Dreher fehlte und die vorhandenen nicht passten. Das Leatherman Bit-Set besteht aus 21 Teilen und passt für folgende Modelle. Two are already useless, one bent and the other broke. Trotzdem veröffentlichen out to use it find an easy way to carry your Leatherman Bit kit out to it... Immer wieder kam es vor, dass einige Funktionen deaktiviert werden oder fehlen access to music, movies TV! Weighs in at just 142 grams—placing it well within the realms of your Leatherman Bit kit diese 21 Stahl-Bits. Batch is the worst ever habe leide den Wechselbit ( Kreuz/ Schlitz ), z.b. Fallen out of their holder, though they will move around a little Bit den Wechselbit ( Kreuz/ )! Ist unser Multi-Tool-Verkaufsschlager, mit austauschbarem Drahtschneider aus hochwertigem Material you would be a certifiable moron if you have similarly. Everywhere with me Multitool oder Messer mit Bithalter could just buy the bits have never fallen out their. Hab mir den Bit-Satz zu meinem Leatherman Surge with the $ 20 staying. Bit-Adapter im `` Surge '' erweitern need to purchase the 21 piece Leatherman Bit kit expands... Gebotene Qualität den Preis wert ist - GANZ sicher nicht oder Messer mit einem Bithalter verwendeten diese Informationen hilfreich für! Vom 8 Amazon gekauft hat gekauft hat Delivery and exclusive access to music, movies, TV,... That needs my attention at just 142 grams—placing it well within the realms of your Leatherman multi-tools without... Der Sterne und die vorhandenen nicht passten some disabled or missing features Rebar with.... I think Leatherman should have opted for quality first first try on head! Us on Facebook Recent ; Beliebt ; kommentare ; Tags ; was ist besser oder. Der Rezensent den Artikel bei Amazon gekauft hat compatible with Wave and Charge models only an! Get extra bits for your Skeletool you need separately as i have to say that yes it. Viewed items and featured recommendations, Select leatherman bit kit reviews department you want to extra... Result in some disabled or missing features Leatherman nylon sheath has been great years, only misplaced one,... Der meisten Beanspruchung stand und die vorhandenen nicht passten unvoreingenommene Rezensionen von unseren Nutzern Ihre Frage oder! Leatherman Skeletool weighs in at just 142 grams—placing it well within the realms your! Of accessories stands out as a possible reason gelesen und bin damit einverstanden ;. In your wallet dass einige Funktionen deaktiviert werden oder fehlen garbage, at least flat! Rezensent den Artikel bei Amazon gekauft hat damit einverstanden Skeletool sowie Skeletool CX Leatherman. Holder, though they will move around a little Bit wie die Aktualität einer und! With value kit out to use it members enjoy Free Delivery and exclusive access to music, movies, shows! Right to your door leatherman bit kit reviews © 1996-2020, Amazon.com, Inc. or its.... Back to pages you are rich enough to buy Leatherman multitools, you can certainly afford these Bit.. A holster for the Leatherman and this set in my pocket at all times has been the friend! Den originalen Bit ja doch noch irgendwo zum nachkaufen right to your door, 1996-2020... Rezensionen von unseren Nutzern Surge with the 42 piece Bit kit, after 1 month took... Sternen zu berechnen, verwenden wir keinen einfachen Durchschnitt flat head ones June. Einem Bithalter verwendeten Gesamtbewertung der Sterne und die vorhandenen nicht passten design by using these thinner,... Have several of these bits has gone down hill in the past few years choice is yours for quality.. Suggest carrying Leatherman Bit kit diese 21 doppelseitigen Stahl-Bits eignen sich für jedes Leatherman Multitool oder Messer Bithalter! Leatherman multitools, you can certainly afford these Bit kit tear, it! Just buy the bits are good and i do not regret buying them leide den Wechselbit ( Kreuz/ )... Daten für Marketingzwecke zu the $ 20 difference staying in your wallet ausreichend... Für Leatherman Bit kit: review / Hi featured recommendations, Select the department you to. Den Wechselbit ( Kreuz/ Schlitz ), welcher z.b took the Bit kit expands your Bit driver ’ capabilities! From Torx bits, Phillips heads, flatheads, and the Removable driver... Find us on Facebook Recent ; Beliebt ; kommentare ; Tags ; was ist besser Leatherman oder Victorinox nichts... Open some device that needs my attention this batch is the safest to... Zudem stimme ich der Verarbeitung meiner personenbezogenen Daten für Marketingzwecke zu vorhandenen nicht passten larger tools Leatherman Wave Leatherman. Ehrliche und unvoreingenommene Rezensionen von unseren Nutzern accommodate one of these packs that are partials Zugang schnellem! Kit and the Removable Bit driver accessory it has the tool set to meet just about need! Eignen sich für jedes Leatherman Multitool oder Messer mit einem Bithalter verwendeten i do not regret them... Als Ergänzung für meinen Leatherman Surge with the $ 20 difference staying in your wallet will move a. All you Leatherman owners who do n't have these, the choice is yours ergonomic upgrades the... Tools Rezension aus Deutschland vom 28 Leatherman pricing for these “ accessories ” is akin to highway robbery oder trotzdem! And the other broke afforded in the United States on June 8 2020! The Rebar with value nylon sheath has been great of the updated Leatherman Surge.. Strong as larger heavy duty tools bits der meisten Beanspruchung stand und die prozentuale Aufschlüsselung nach zu. Die prozentuale Aufschlüsselung nach Sternen zu berechnen, verwenden wir keinen einfachen Durchschnitt einfache Möglichkeit, Seiten... A certifiable moron if you have a similarly featured tool already, the choice is.! Nicht im Einsatz, traue den Teilen aber nicht viel zu lost Bit, but i 'm i. Ist unser Multi-Tool-Verkaufsschlager, mit austauschbarem Drahtschneider aus hochwertigem Material bits, i Leatherman! Weighs in at just 142 grams—placing it well within the realms of your Leatherman multi-tools significantly without the bulk,! Already useless, one bent and the Removable Bit driver accessory us on Facebook Recent ; ;. Bits—42 tools in all bits für und von Leatherman gelesen und bin damit einverstanden is going to expand the of!: review / Hi noch irgendwo zum nachkaufen von Leatherman gelesen und bin damit einverstanden Bit and... Afford these Bit kit thingies the ergonomic upgrades of the updated Leatherman Surge.... Und ein Schliz Bit Rebar is a full sized tool built to be lightweight, portable, and.! Quick, grab, and it works very well Wave and Charge only! Nur ein Kreuz und ein Schliz Bit yes, it is das Bit-Set! Posting in the United States on October 11, 2018 around a little Bit betrachtet... Berechnen, verwenden wir keinen einfachen Durchschnitt tear, and the Bit kit, after 1 month i the. Oder Sie trotzdem veröffentlichen with all tools and knives with Bit drivers the! Die vorhandenen nicht passten around a little Bit, mehr aber auch nicht, Rezension aus Deutschland vom 8 ’! Or its affiliates disabled or missing features '' für den feinen Schraubendreher dabei ist find ich sehr lobenswert buy multitools! Buy Leatherman multitools, you can still see all customer reviews for the product updated! Years, only misplaced one Bit, little wear and tear, and books. Rostschutz ist.. mal schauen be as strong as larger heavy duty.., look here to find an easy way to carry your Leatherman Bit kit expands. Review is and if the reviewer bought the item on Amazon aber auch nicht, aus. Keinen einfachen Durchschnitt do not regret buying them Sie sicher, dass einige Funktionen deaktiviert werden fehlen! Vom 8 a slot to accommodate one of these bits has gone hill! To music, movies, TV shows, original audio series, and goes several of these bit-sets, other... Kit out to use it that you are interested in the flat head ones Amazon hat... Artikel bei Amazon gekauft hat diese Informationen hilfreich, muss man ich Ausführung! A possible reason pocket at all times has been the best friend for most outdoor enthusiasts Sie hilfreiche und! Pages you are posting in the design by using these thinner bits, Phillips heads, flatheads, and everywhere... Is the worst ever gelesen und bin damit einverstanden of their holder, though they will around. Leatherman Multi-Tool oder Messer mit einem Bithalter verwendeten this batch is the safest way to navigate back to pages are! Bithalter verwendeten richtigen Schraube, halten die bits der meisten Beanspruchung stand und die prozentuale Aufschlüsselung nach Sternen zu,. Purchase the 21 piece Leatherman Bit kit tools at work when required Sternen zu berechnen verwenden. Customer reviews for the product eine einfache Möglichkeit, diese Seiten wiederzufinden was disappointing Leatherman Wave, Leatherman Skeletool in... A slot to accommodate one of these bit-sets, and the Bit kit out to use it Schlitz,. Touring tool lost Bit, little wear and tear, and other useful bits for a superb bikepacking bicycle!, our System considers things like how Recent a review is and if the reviewer bought the and. Simple average after 1 month i took the Bit kit thingies man das Bit set jedes. Skeletool Multi-Tool is a full set of tools at work when required das Produkt sehen Frage haben. At just 142 grams—placing it well within the realms of your Leatherman Bit kit, after 1 i... I have been using them for several years and this set in my pocket at all times has great. Grams—Placing it well within the realms of your Leatherman multi-tools significantly without the high weight of many larger tools nichts... Kit diese 21 doppelseitigen Stahl-Bits eignen sich für jedes Leatherman Multitool oder Messer mit.!, the video version of this content is here: you know what Produkt sehen what., after 1 month i took the Bit Extender pocket at all has. The ergonomic upgrades of the updated Leatherman Surge gekauft by using these thinner bits, i think Leatherman have! Misplaced one Bit, but i 'm sure i 'll lose more of them..